Google+

lunedì 29 maggio 2017

Lettera di Provenzano sulla questione della munnizza

Caro Binnu,
tu va furianno e ammia mi restano tutti i probbremi della gestione di Cosa Nostra.
Ccà, alla Baria, vogliono fare la differenziata. Siamo consumati, ora comu faciemu?
U lunniri ci fussi a plastica, u martiri i lanni e u fierru, miercuri ci fussi u vitru.
Stamu nisciennu fuaddri.
Non misero nemmeno na jurnata pi smaltire i cadaveri dei muorti ammazzati, Binnu, haiu quattro perdenti che fetono in salotto.
Io un ma firu cchiu.
Arrispunnimi.
Saveria

Mia Cara Saveria,
caimmati u sangu, la Madonna è con noi, puru u Signuri, e quindi non c’è probbrema.
Questi vogliono fare politica antimafia che ora sono diventati antimafiusi tutti, dopo che ci hanno campato e si hanno incutu a panza e u culu. Iddi s’arricchievano e io manciava cicoria.
Per non di meno.
Faremo la differenziata pure noi, bisogna solo fare un poco di attenzione.
U muartu l’hamu a spartiri.
U lunniri iccamu i scarpi ri tennis e pure i scarpini, ca parono di pieddi ma oramai su tutti fatti ri plastica.
U martiri iccaamu i rintieri e le collane, che pure che parono di oro, oramai l’hannu tutti ri bigiotteria fitusa.
U mercuri iccamu l’occhiali, chiddi ri suli e chiddi ra vista.
U joviri nienti.
E quanno c’è l’umito, ieccati chiddu ca arriesta. Ai munnizzari riciticcillo: sulu carni e uossa arristaro. Ca asinnò macari un su pigghiano.
Mugghieri mia, n’hamu adeguari, oramai a comunità accussì è.
Per il resto non c’è probbrema, scannati a cu vi pari.
Tuo

Bernardo


Giorgio D'Amato