Google+

giovedì 15 marzo 2018

La presentazione del libro di lu gran surci


Io vitti cu li me occhia surci della razza cchiù fitusa, chidda alletterata, chidda degli intellettuali. Unu di chisti si addinucchiava davanti u surci cchiù grossu ca la Sicilia non avissi mai avuto.
Stu surci grossu avia pubblicato un libro doppo che era stato incarzarato.
Stu surci grossi stava presentando lu libbro nta la scuola de li parrini, dda, nella via della Libertà che per quella giornata era china di catini e di manette, chiddi che stricavano ai pieri degli invitati commossi per il ritorno di lu surci grossu.
E lu surci grossu trasumava burro e saimi dal palco degli amici. Tutti erano commossi di vidillu sicco ma arrivisciutu.
E poi prese lu microfono lu surci alletteratto, lu surci intellettuale. E disse che era commosso a prisintari lu libru di lu gran succi, che questo libro l’aveva commosso quando lu surci grosso diceva che dalla cella lu cielo era a scacchittini. E citò lu libro di uno russo, nella paggina in cui un parrino veniva giustiziato davanti ad un fossu, e lu surdato ci diceva a lu parrino: quale è il tuo ultimo desiderio. E lu parrino ci dissi: vulissi taliari lu celu.
Intellettuali, surci  e parrini prufissuri che ospitano le presentazioni. Rusulè, mettici a cuadda, impiccicali nta la tavulidda sti intellettuali surci e parrini prufissuri, ca hannu tutti lu stessu pilu, ca hannu tutti la stessa cura.



Rusulè dei purci e dei surci
Giorgio D'Amato per AAS